15 pażdziernika oddał w nasze ręce swój samochód Adam. Widział naszą pracę u Kokosa w TDI’ku i widocznie spodobało mu się, skoro postanowił założyć cooler właśnie u nas. Prace szły zdecydowanie sprawniej i szybciej, bo auto było nam już znane. Standardowo skróciliśmy i przełożyliśmy chłodnicę wspomagania kierownicy (niestety dysponuję zdjęciem z auta Kokosa, bo nigdy nie przypuszczałem, że kiedykolwiek będę prowadził bloga i potrzebne będą mi zdjęcia z każdego projektu osobno). Belka i pas znowu zostały nieznacznie popodcinane, a czujnik temperatury przełożony za kratkę obok lampy.Wymiary rdzenia intercoolera to 50x170x500. Grubość i szerokość to max, który można upchać przy seryjnej chłodnicy klimatyzacji. Układ rur dolotowych i pozostał zbliżony do seryjnego, a średnice zwiększyliśmy. Egr oczywiście wyleciał.
Przy najbliższej okazji zrobię kilka zdjęć w Adama Audi i uzupełnię sprawozdanie z prac w Jego aucie.
Osłona silnika w miejscu egr’a w końcu została odpowiednio wykończona.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz