poniedziałek, 20 czerwca 2011

AUDI A4 B6 2.7 BiT

Jakiś czas temu zwymiarowaliśmy Michała cooler. W B6 jest ciasno, a przed nami na dodatek biturbo. Niema rzeczy niemożliwych i zawsze coś da się upchać. Wszystko na grubość spawu no i ta kostka od klimy. To przez nią musieliśmy przesunąć rdzeń o 15mm z osi, ale poszło. Wyleciało więcej plastików ze zderzaka niż zawsze w B6, ale belki zostało tyle samo. Kratki oczywiście zostały wszystkie ( zdjęcie zwaliłem, kiedyś dorzucę). Układ  dolotowy wyspawany bez problemów. Było mega precyzyjnie, ale bez żadnych sensacji i 2.7 biturbo w B6 ogarnięte. AUDI A4 B6 2.7 BiT (8)AUDI A4 B6 2.7 BiT (9)AUDI A4 B6 2.7 BiT (10)

AUDI A4 B6 2.7 BiT (11)

AUDI A4 B6 2.7 BiT (6)    Już po północy wyleciał jeszcze środkowy tłumik i wjechały nowe końcówki wydechowe. Auto zyskało od razu trochę głosu no i na wyglądzie.

AUDI A4 B6 2.7 BiT (7)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz